از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

آخرین مطالب

دستگاه دلمه پیچ

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

دستگاه دلمه پیچ

درست کردن دلمه به دلیل فن خاص پیچیدن دلمه و برگ مو برای خیلی از خانم ها یک آرزو بوده و برخی این موارد را یکی از اصول کدبانو بودن می دانند حتی خانم هایی که با فنون پیچیدن دلمه و برگ مو آشنایی دارند نیز به دلیل زمان بر بودن این موضوع همیشه برای پختن دلمه و سایر غذاهایی که احتیاج به لول کردن برگ دارند دردسر های خاص خود را دارد ولی امروزه با دستگاهی ساده ولی کاربردی می توان به راحتی برگ مو را پیچید و یک دلمه خوشمزه بدون باز شدن برگ ها درست کرد .دلمه پیچ تک تنها برای تهیه دلمه کاربرد ندارد و از آن برای تهیه تمامی شیرینی ها و غذاهایی که نیاز به لول شدن دارند استفاده می شوند، دستگاه دلمه پیج نیاز به برق و باتری ندارد و به راحتی قابل شست و شو است. دستگاه دلمه پیچ کارها را در آشپزخانه آسان می کند و تمام نگرانی ها را برای درست کردن دلمه ای شکیل را برطرف می کند ، ظرف مدت کوتاهی دلمه هایی یک شکل و زیبا خواهید داشت که آماده طبخ خواهند بود ، استفاده از دلمه پیچ آسان است و نتیجه ی استفاده از آن واقعا حیرت آور است!
ویژگی های دستگاه دلمه ساز : استفاده آسان و راحت بدون دخالت دست برای پیچیدن دلمه و جلوگیری از میکروبی شدن شستشوی راحت دستگاه یک سایز در آمدن دلمه ها ساخت غذاهایی دیگر مانند شیرینی، لازانیا، پیراشکی، رولت و . . .


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 18000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی