از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

آخرین مطالب

۴۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

تخم مرغ پز و تابه چند کاره

صبحانه از مهمترین وعده های غذایی است به همین علت برای آب پز کردن راحت تر آن ها ما به شما تخم مرغ پز و تابه چند کاره را پیشنهاد میکنیم.

صبحانه از مهمترین وعده های غذایی است که ما ایرانی ها توجه و اهتمامکمتری به خوردن آن داریم و اغلب به علت درگیری های کاری و عدم داشتنوقت کافی صبحانه نخورده منزل را ترک میکنیم یکی از بهترین نوع صبحانه تخم مرغ است.یکی دیگر از لوازم خانگی که برای پخت و پز سریعتر و آسانتربه خانه های ما آمده اند،تخم مرغ پز و تابه چند کاره است.اگر همیشه از ترک خوردن و شکسته شدن تخم مرغ هاهنگام آب پز کردن خسته شده اید و میخواهید چندین تخم مرغ را بدون مشکل و نیاز به سر زدن مدام به آن ها آب پزکرده و نوش جان کنید وقت آن رسیده که یک دستگاهتخم مرغ پز و تابه چند کاره را برای خود و خانواده عزیز تهیه کنید.http://reyhaneshop.com/wp-content/uploads/2016/08/03-Xiongzi.jpg تخم مرغ پز و تابه چند کارهتوان این دستگاه 350 وات است و امکان پختن هفت تخم مرغ و هفت تخم بلدرچین را به صورت همزمان دارد.این دستگاه پیمانه اندازه گیری داشته و مجهز به سیستم خاموش شدن اتوماتیک در هنگام پخته شدن است.طریقه استفاده از این دستگاه به این صورت است:تخم مرغ پزدارای یک مخزن برای پر کردن آب است و آنرا به نسبت میزانتعداد تخم مرغ پز آب کرده و درون دستگاه بریزید.http://reyhaneshop.com/wp-content/uploads/2016/08/download-3.jpg تخم مرغ پز و تابه چند کارهاین دستگاه علاوه بر آب پز کردن به علت داشتن ...


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 30000 تومان

مژگان نصیریان
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

تو خونه تایپ کن پول بگیر

در هر مکانی هستین نیازی نیست از مکانتون خارج بشین. به راحتی در لحظه کار رو تو خونه سفارش بگیرین، انجام بدین و پولش رو تو خونه دریافت کنین. برای دیدن تصاویر این نرم افزار بر روی دکمه جزییات کالا در پایین کلیک کنید. همین الان چند سفارش منتظر تایپ هستن!

در هر مکانی هستین نیازی نیست از مکانتون خارج بشین.
به راحتی در لحظه کار رو تو خونه سفارش بگیرین، انجام بدین و پولش رو تو خونه دریافت کنین.
اگه دنبال یه شغل خونگی یا شغل دوم هستین این نرم افزار بهترین انتخاب ممکن هست.به راحتی روی گوشی اندروید نرم افزارتون رو نصب کنین و اولین کارتون رو سفارش بگیرین و کسب درآمد کنین روزانه تعداد بالایی سفارش تایپ به این سامانه ارجاع داده میشه که با تایپ اونا میتونین پول بگیرین.
این نرم افزار اولین نرم افزاریه که با نصبش کارتون شروع میشه و نیازی ندارین واسه کار با کسی مستقیما در ارتباط باشین.این نرم افزار به راحتی میتونه درآمد خوبی رو واستون داشته باشه اما نمیتونه شما رو میلیونر کنه!!!
رسالت ما اینه که یک کار خوب با یه درآمد خوب رو به شما آموزش بدیم نه اینکه به شما وعده درآمدهای میلیونی بدیم!!!همین الان کارتو شروع کن و درآمد معقول کسب کنhttp://www.d20.ir/14/Images/2138/Large/mockup_iphone6_business_collection_1.jpg این برنامه استفاده از زیر ساخت های کسب و کار ( در زمینه تایپ) که در محیط اینترنت وجود داره رو به شما آموزش میده. در اینجا ما به شما یاد میدیم چطور از طریق اینترنت کار تایپ رو سفارش بگیرین و انجام بدین، در ضمن ما برای راحتی شما دسترسی به این زیر ساخت ها رو از طریق همین نرم افزار ممکن کردیم.محیط اینترنت بستریه که بین سفارش دهنده ی تایپ و تایپیست ارتباط مستقیم برقرار میکنه تا پروژه های تایپی با سرعت و کیفیت بهتری به انجام برسه. در اینجا میخوایم شما را با روند انجام پروژه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشین.بخشی از تصاویر داخل ...


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 6000 تومان

مژگان نصیریان
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

آموزش Electrical Autodesk AutoCAD - اورجینال

محتویات بسته آموزشی حاوی 2 حلقه DVD9 23 ساعت آموزش آموزش به شیوه مالتی مدیا

برخی از مطالبی که در این مجموعه خواهید آموخت

تولید ، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی

آشنایی با ابزار و وسایل سیم کشی

آشنایی با سیم ها و اتصالات آنها

آشنایی با نقشه کشی برق ساختمان

وسایل کنترل و حفاظت

سیستم های سیم کشی داخلی


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 26000 تومان

مژگان نصیریان
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

آموزش جامع Internet & Weblog - سطح مقدماتی و پیشرفته - اورجینال

آموزش جامع در سطح مقدماتی و پیشرفته حاوی 1 حلقه DVD آموزشی 10ساعت آموزش آموزش به شیوه مالتی مدیا

مطالبی که در این مجموعه خواهید آموخت

آشنایی اولیه با اینترنتی

آشنایی با اتصالات پر سرعت و ویژگی های آن

نحوه به اشتراک گذاشتن یک اتصال پر سرعت

آشنایی با اتصالات تلفنی کم سرعت و مودم

یافتن عکس ها در اینترنت

ارسال عکس ها در اینترنت

و . . .


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 16000 تومان

مژگان نصیریان
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اتو همه کاره استیم الکتریک Steam Electric Iron

اتو همه کاره استیم الکتریک Steam Electric Iron

اتوی همه کاره استیم الکتریک آیرون Steam Electric Iron
قدرت 800 واتقابلیت چرخش 180 درجه ای دسته اتواندازه کوچکاتو توسط قدرت بخار دارای برس بخار برای زدودن پرز و گرد غباردسته با قابلیت چرخش (تبدیل به اتو دستی لباس در حالت آویزان)صفحه نچسب آن می تواند تمام چروک ها را به خوبی صاف کند
با دو کارکرد اتوی بخار و برس با چهار ویژگی در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند :1 - البسه و یا سایر موارد را می تواند هم در سطح صاف و هم در حالت آویزان از جا لباسی اتو کند همچنین اتو کردن پرده را در حالت آویزان میسر می کند صفحه نچسب آن می تواند تمام چروک ها را به خوبی صاف کند.2 - قدرت بالای بخار آب موجب صاف شدن چین و چروک ها در لباس ها می گردد.3 -صفحه نچسب آن می تواند تمام چروک ها را به خوبی صاف کند.4 - برس بخار آن می تواند کثیفی ، گرد و غبار یا پرز های اضافه را از روی لباس و یا پارچه پاک کند.یکی از نکات کاربردی در طراحی دریم اند استیم قابلیت حرکت دسته ،به جلو و عقب میباشد که مانور بیشتری را هنگام اتو کردن فراهم می آورد.این اتو با اندازه کوچک وسیله خوبی برای استفاده در مسافرت نیز محسوب می شود
برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

کارواش خانگی ایزی جت

با کارواش خانگی ایزی جت همیشه و به راحتی ماشین تمیز داشته باشید

کارواش خانگی ایزی جت استفاده بسیار آسانی دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند . کافیست کارواش خانگی را به نزدیکترین شیر آب وصل نموده و مایع شستشو را در مخزن آن ریخته و با فشار آب زیاد ، آب گرم یا آب سرد را جهت شستشوی خودرو و در 8 مدل مختلف آب پاشی همچون چتری ، فشار نقطه ای ، فشار یک ردیفه و عیره در دسترس داشته باشید تا قادر به شستشوی قسمتهای مختلف خودرو خودتان باشید.
استفاده کارواش خانگی ایزی جت فقط در شستشوی ماشین نیست با خرید کارواش خانگی علاوه بر شستشوی ماشین ( با کف و آب سرد و گرم ) قادر به باغبانی، شستشوی حیاط، شستشوی دیوار ، شستشوی دیوار های بلند و شیشه پنجره های با ارتفاع بالا و .... خواهید بود . مواد شوینده محفظه زیرین نیز به طور متناوب خارح شده و به راحتی با مخلوط کف خارج شده میتوانید خودروی خود یا محل شستشو را کف پاشی نموده ، و سپس با قرار دادن ضامن بر روی حالت دوم دستگاه ، اقدام به شستشو به وسیله آب نمایید. سطح کیفیت درجه A کارواش خانگی ایزی جت نشان دهنده تضمینی در استفاده آن می باشد که می تواند سال های سال از آن استفاده کنید.
ویژگی های کاراواش خانگی همه کاره اتومبیل : ایزی جت به راحتی به شیلنگ های مختلف متصل می شود و آب درون آن جاری می شود کارواش ایزی جت دارای مخزن ویژه مواد شست و شوی اتومبیل (برف، مایع شست وشو و .. ) دارای 8 مدل خروجی مختلف برای تنظیم حالت های مختلف آب دارای قابلیت تنظیم میزان فشار و سرعت آب شکل طراحی مناسب کارواش خانگی ماشین ایزی جت اجازه شست و شوی هر نقطه از اتومبیل حتی سقف را می دهد رساندن میزان آب مصرفی به نصف حالت سابق توسط این آب پاش مجهز قابل استفاده برای شست و شو حیاط ، ظروف بزرگ ، در منزل ، جداره های دیوار ...

برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 21000 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حشره کش برقی Electronical Mosquito Killer

حشره کش برقی قابل استفاده به دو صورت رومیزی و آویزی


روش خرید: جهت خرید محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید

روش هدیه دادن این محصول: شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش هزینه محصول را بصورت نقدی پرداخت نمایید و در قسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش دارید بنویسید تا ما این محصول را بصورت کادو برای ایشان ارسال نماییم
در فصل بهار و تابستان که پشه و حشرات بیشتری در هوا وجود دارد همه به دنبال راهی برای از بین بردن این حشرات هستند.
در این شرایط داشتن یک حشره کش برقی خوب شاید بتواند کمک زیادی به شما بکند.
ما به شما یک حشره کش برقی رومیزی را پیشنهاد می کنیم که با هم نگاهی به ویژگیهای آن می اندازیم:

http://tehranforosh.ir/14/Images/843/Large/Electronic-Mosquito-Killer_(6)1578de3fcc83c7.jpg
قیمت:19000 تومان
ویژگیهای حشره کش برقی Electronical Mosquito Killer
1- حشره کش برقی رومیزی را می توان در اطاق خواب، فضای هال در اداره جات، مرغداریها و مکانهای نگهداری حیوانات و هر مکان دیگری برای از بین بردن پشه و حشرات استفاده کرد.
2- بهترین فضا برای تاثیر بیشتر حشره کش برقی آویزی فضای 16 متر مربع است و نباید هیچ چیز جلوی نور آن ...

برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 19000 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

اردک رقاص مارک هالی تویز

اردک رقاص مارک هالی تویز گروه سنی :1 سال 6 ماه تا 5 سال ابعاد بسته(سانتیمتر):طول 20 عرض 15 ارتفاع 28

مشخصات:این اسباب بازی یک اردک رقاص است که با حرکات زیبایی راه می رود، 3 نوع موزیک پخش می کند، سخنگو و چراغ دار است. این اسباب بازی همچنین دارای دکمه ای برای کم و زیاد کردن صدای آن نیز می باشد.
فواید:- تقویت و تمرین مهارت های حرکتی درشت کودک: کودک به دنبال این اردک راه می رود و دوست دارد آن را دنبال کند!
- تقویت شناختی کودک: بازی کردن با این اسباب بازی موجب می شود که در ذهن کودک میان انواع صدا ها و حرکاتی که این اردک تولید می کند تفکیک و ارتباط صورت گیرد.
- توجه شنیداری کودک به خاطر موزیکال بودن این اسباب بازی مورد تحریک قرار می گیرد.
- هوش و درک موسیقیایی کودک با استفاده از اسباب بازی های موزیکال تحریک شده و تقویت میگردد.
ارتباط با کودک:- از کودک نوپای خود بخواهید حرکات این اردک موقع راه رفتن را تقلید کند. تقلید کردن یکی از مهارت های شناختی کودکان و مبنایی برای یادگیری های اجتماعی و ارتباطی آنان است. خودتان هم موقعی که اردک را روشن می کنید مثل اردک راه برود و شادی کنید.
- هوش طبیعت گرایانه ی کودک با بازی کردن با این اسباب بازی تقویت میگردد. از کودک بخواهید حتی با اسباب بازی هایی که شکل حیوانات دارند به خوبی و مهربانی رفتار کند تا علاقه به حیوانات و رفتار خوب با آنها را تمرین کند.
گروه سنی :1 سال 6 ماه تا 5 سال
ابعاد بسته(سانتیمتر):طول 20 عرض 15 ارتفاع 28

برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 57500 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

آویز تخت موزیکال چراغ‌دار زمان دار

گروه سنی :1تا 5 ماه ابعاد بسته(سانتیمتر) :طول 40 عرض 10 ارتفاع 31 وزن :1150 گرم نوع منبع تغذیه :4 عدد باتری قلمی موزیک :دارد چراغ :دارد جنس :پلاستیک و پولیش قابلیت کادویی :دارد

آویز تخت موزیکال چراغ‌دار زمان دارگروه سنی :1تا 5 ماه
ابعاد بسته(سانتیمتر) :طول 40 عرض 10 ارتفاع 31
وزن :1150 گرم
نوع منبع تغذیه :4 عدد باتری قلمی
موزیک :دارد
چراغ :دارد
جنس :پلاستیک و پولیش
قابلیت کادویی :داردمشخصات:این آویز موزیکال سه نوع زمان بندی برای پخش موسیقی دارد: 10 دقیقه ای، 15 دقیقه ای، 20 دقیقه ای.
دارای سه حالت چرخشی ، پخش موزیک آرامش بخش، چرخش نور و صدا می باشد.
چهار شکلک حیوان به عنوان آویز دارد.
به راحتی به تخت آویزان می شود.
فواید:این اسباب بازی توجه نوزاد را به محیط پیرامون خود جلب می کند.
حس دیداری و حس شنیداری نوزاد به دلیل موزیکال و چرخان بودن این کالا تحریک می گردد.
کودک با شنیدن موزیک های این اسباب بازی احساس آرامش و راحتی خواهد کرد.
برای اینکه بتوانید نوزاد را به مستقلانه خوابیدن عادت دهید استفاده از این کالا به شما کمک خواهد کرد.
این آویز موزیکال در ذهن نوزاد تبدیل به نشانه ای برای خوابیدن می شود به طوری که با روشن شدن آن درک کند که الان موقع خواب است و خود را با مقدمات خواب سازگار کند.


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 159000 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پمپ باد فندکی ماشین

با پمپ بادی فندکی ماشین می توانید در هر زمانی باد لاستیک های خودرو را تنظیم نمایید فقط کافیست تا این پمپ را به جا فندک ماشینتان وصل نمایید تا متوجه کارآیی بالای این محصول فوق العاده شوید. پمپ بادی فندکی ماشین وزنی حدود 650 گرم دارد و می توانید به راحتی ان را حمل کنید با این محصول دیگر نگران کم باد شدن لاستیک ماشینتان در هنگام سفر و یا هنگامی که به خارج از شهر می روید نباشید. پمپ بادی فندکی علاوه بر ماشین کاربردهای دیگری دارد.فقط کافیست به سایت ما مراجعه نمایید تا صاحب یک پمپ بادی فندکی ماشین با قیمتی ارزان شوید.
ویژگی های دستگاه پمپ باد خودرو :
- طول 17 سانتیمتر ارتفاع 14 سانتیمتر و عرض آن 8.5 سانتیمتر میباشد و بدون اشغال فضای زیاد در ماشین جا میشود.
- ولتاژ DC 12V
- حداکثر آمپراژ 16AMP
- حداکثر پمپاژ 250PSI
- قابل استفاده برای باد کردن لاستیک خودرو، دوچرخه، موتور، توپ های ورزشی و ...
- قابل استفاده با استفاده از جا فندکی اتومبیل
- برای باد کردن تیوپ در استخر و رودخانه و دریا
- دارای سیم طولانی جهت جا به جایی به خارج اتومبیل

برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 25000 تومان

مژگان نصیریان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر