از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معرفی بهترین سایت ها

آخرین مطالب

تو خونه تایپ کن پول بگیر

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

تو خونه تایپ کن پول بگیر

در هر مکانی هستین نیازی نیست از مکانتون خارج بشین. به راحتی در لحظه کار رو تو خونه سفارش بگیرین، انجام بدین و پولش رو تو خونه دریافت کنین. برای دیدن تصاویر این نرم افزار بر روی دکمه جزییات کالا در پایین کلیک کنید. همین الان چند سفارش منتظر تایپ هستن!

در هر مکانی هستین نیازی نیست از مکانتون خارج بشین.
به راحتی در لحظه کار رو تو خونه سفارش بگیرین، انجام بدین و پولش رو تو خونه دریافت کنین.
اگه دنبال یه شغل خونگی یا شغل دوم هستین این نرم افزار بهترین انتخاب ممکن هست.به راحتی روی گوشی اندروید نرم افزارتون رو نصب کنین و اولین کارتون رو سفارش بگیرین و کسب درآمد کنین روزانه تعداد بالایی سفارش تایپ به این سامانه ارجاع داده میشه که با تایپ اونا میتونین پول بگیرین.
این نرم افزار اولین نرم افزاریه که با نصبش کارتون شروع میشه و نیازی ندارین واسه کار با کسی مستقیما در ارتباط باشین.این نرم افزار به راحتی میتونه درآمد خوبی رو واستون داشته باشه اما نمیتونه شما رو میلیونر کنه!!!
رسالت ما اینه که یک کار خوب با یه درآمد خوب رو به شما آموزش بدیم نه اینکه به شما وعده درآمدهای میلیونی بدیم!!!همین الان کارتو شروع کن و درآمد معقول کسب کنhttp://www.d20.ir/14/Images/2138/Large/mockup_iphone6_business_collection_1.jpg این برنامه استفاده از زیر ساخت های کسب و کار ( در زمینه تایپ) که در محیط اینترنت وجود داره رو به شما آموزش میده. در اینجا ما به شما یاد میدیم چطور از طریق اینترنت کار تایپ رو سفارش بگیرین و انجام بدین، در ضمن ما برای راحتی شما دسترسی به این زیر ساخت ها رو از طریق همین نرم افزار ممکن کردیم.محیط اینترنت بستریه که بین سفارش دهنده ی تایپ و تایپیست ارتباط مستقیم برقرار میکنه تا پروژه های تایپی با سرعت و کیفیت بهتری به انجام برسه. در اینجا میخوایم شما را با روند انجام پروژه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشین.بخشی از تصاویر داخل ...


برای مشاهده توضیحات کامل کلیک کنید.

قیمت : 6000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی